Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2007 20:18 - уич моя измислица 1 част
Автор: sofiqq Категория: Забавление   
Прочетен: 368 Коментари: 0 Гласове:
0



тарани:Е Ирма как мина контролното по математика?Кажи де имаше ли смисъл да ти помагам?
хей лин:Тя май не иска да ти отговори.
тарани:да
хей лин:О,остави я тя е влюбена.
ирма:Не сам влюбена мисля си за директорката.
корнелея:че какво и е на директорката?да не я е хванал фобос?хахахахахахахахаха.
ирма:корни дори да не вярваш е точно така.
корнелия:чухте ли я всички,тя ме нарече ,,корни",а не ,,блонди"или нещо подобно.
уил:хей хей май наистина имаш право влюбена е...в директорката.
хей лин:не уил,просто се пошегувах,но това вече е сериозно.
тарани:хайде ирма разкажи ни.
ирма:добре ще ви разкажа.Помните ли вчера когато  никърбокар очакваше отговора ми за допълнителната  работа в музея?
всички:да
ирма:снощи я сънувах и...сутринта се събудих в кухнята,даржах молив,а на масата бях нарисувала  директорката и до нея някакво странно същество сякаш от друга планета.отгоре на рисунката бях написала  ,,тя нае всичко".
крнелия:а...ми...такова...аз ще,ирма трябвада видя рисунката.
ирма:добре,ако искаш ела в нас след училище и ще вечеряме заедно.
корнелия:ok,но все пак ще попитам,а и трябва да се отбия до тарани за... една книга.
хей лин:не се оправдавай искаш да видиш едно момоче. да речеммм...питър.
корнелия:ахх ти само да те хва...
уил:престанете. нещата са сериозни,може би директор...
тарани:да уил права си.
уил:ако обичаш недей да ме прекасваш.може би директорката е в опастности знае всичко или за уич или за онези странни сащтества.
корнелия:ами ако я нападнат?
ирма:не преовеличаваи...блонди.незнам как се озовах в кухнята и как  съм нарисувала същество като дори незнам че съществува.
тарани:уил трябва да отидем до кандракар.
уил: не.все още не тарани.
ирма:а и имаме часове.
хей лин :охооооо незнаех че нашата сунамбулка иска да прекара 2 часа с госпожа гуно.
      СЛЕДВА ПРОДАЛЖЕНИЕ   



Тагове:   моя,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sofiqq
Категория: Забавление
Прочетен: 28414
Постинги: 12
Коментари: 132
Гласове: 24
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930